Sıralı Dağıtım Katkı Payı Hakkında


Saygıdeğer Meslektaşlarımız;

Sıralı Dağıtım Sistemi'nin daha sağlıklı ve profesyonel olarak sürdürülebilmesi adına atmış olduğumuz adımların maliyetini karşılayabilmek için; SOSYAL GÜVENLİK KURUMU KAPSAMINDAKİ KİŞİLERİN TÜRK ECZACILARI BİRLİĞİ ÜYESİ ECZANELERDEN İLAÇ TEMİNİNE İLİŞKİN PROTOKOL ‘ün 3.7. Bölge Eczacı Odaları tarafından hizmetin yürütümü için gerekli olan katkı payı, bu sistemin işleyişi için yapılan masrafları geçmeyecek şekilde TEB Merkez Heyeti tarafından belirlenir. Bölge Eczacı Odaları üçer aylık dönemlerde sistemin gelir ve giderlerini gösteren belgeleri TEB aracılığıyla Kuruma rapor eder.” Maddesine istinaden Odamıza bağlı tüm eczanelerden 01.01.2024 tarihi itibariyle katkı payı alınacaktır. Bu bağlamda yayınlayacağımız usul ve esaslar 01.01.2024 tarihinden itibaren geçerli olup dikkatle incelemenizi rica ediyoruz. Ayrıca 31.12.2023 tarihi mesai bitimine kadar odamız web sitesinde üye işlemleri kısmına giriş yaparak “Sıralı Dağıtım Reçete Grubu Seçimi” sekmesine tıklayıp dahil olmak istediğiniz reçete gruplarını seçerek onaylamanız gerekmektedir. Ödeme sisteminin işleyişi hakkındaki duyuru ileri bir tarihte yayınlanacaktır. 

Daha önce bağlı olduğumuz 13. Bölge Erzurum Eczacı Odası 20.12.2023 tarihli duyurusuna istinaden onlarda kendilerine bağlı tüm il ve ilçelerden 01.01.2024 tarihi itibariyle sıralı dağıtım reçetelerinden onay sürecinde katkı payı alınacağını duyurulmuştur. Bilgilerinize.

Yönetim Kurulu

Sıralı Dağıtım Katkı Payı Hakkında